Bismi Allahi arrahmani arraheem
In the name of Allah, the most Gracious, the most Merciful
اسماء الحسنیٰ کے فوائد
اسماء الحسنیٰ کی تعریف
اسماء
الحسنیٰ، جنہیں "خدا کے خوبصورت نام" کہا جاتا ہے، اللہ تعالیٰ کے صفاتی
ناموں کی ایک خاص فہرست ہیں۔ یہ نام اسلامی تعلیمات کے مطابق قرآن اور حدیث
میں موجود ہیں، اور ان کا تعلق اللہ کی صفات اور ہستی سے ہے۔ ہر نام ایک
مخصوص صفت کو ظاہر کرتا ہے، جو اللہ کی عظمت، رحمت، یا قدرت کو بیان کرتا
ہے۔ یہ نام مؤمنین کے لیے ایک روحانی وسائل بھی ہیں، جو ان کی زندگی میں
اللہ کے قریب ہونے کا ذریعہ بنتے ہیں۔
اسماء الحسنیٰ میں موجود صفات
کی وضاحت مختلف آیات اور احادیث میں کی گئی ہے۔ ان ناموں کی تعداد نوے کے
قریب ہے، اور یہ ہر ایک صفت کے مختلف پہلوؤں کو اجاگر کرتے ہیں، جیسے
رحمان، رحیم، مالک، قدوس، اور علیم، وغیرہ۔ ان ناموں کی تلاوت نہ صرف ایک
عبادت کی شکل ہے بلکہ یہ مؤمن کی فلاح و بہبود کے لیے بھی مفید ہیں۔ ان کے
ذریعے اللہ کی صفات کو سمجھنا اور ان پر غور کرنا انسان کو زیادہ مہذب اور
بااخلاق بناتا ہے۔
اسلامی معارف میں اسماء الحسنیٰ کی بڑی اہمیت ہے،
کیونکہ یہ اللہ تعالیٰ کی ہستی اور صفات کے سمجھنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ
کہنا درست ہوگا کہ اسماء الحسنیٰ کی معرفت انسان کی روحانی ترقی میں ایک
اہم کردار ادا کرتی ہے۔ اس کے علاوہ، ان ناموں کی یاددہانی اور ان کا ذکر
دل کو سکون اور اطمینان فراہم کرتا ہے۔ جب مومن اللہ کے صفات کے ناموں کا
ذکر کرتا ہے تو وہ اپنے دل کی گہرائیوں سے اللہ کی قربت محسوس کرتا ہے، جو
اس کی زندگی میں سکون اور قرار پیدا کرتا ہے۔
اسماء الحسنیٰ کی تعداد
اسماء
الحسنیٰ، جو اللہ تعالیٰ کے اسما کا مجموعہ ہیں، کی تعداد میں اختلاف پایا
جاتا ہے، لیکن عمومی طور پر یہ تسلیم کیا جاتا ہے کہ ان کی تعداد 99 ہے۔
یہ نام مختلف خصوصیات اور صفات پر مشتمل ہیں، جو اللہ کی عظیم خوبیوں کی
عکاسی کرتے ہیں۔ ان اسماء کو حفظ کرنا اور انہیں روز مرہ کی دعاؤں میں
شامل کرنا مسلمانوں کے لیے روحانی فوائد کے ساتھ ساتھ ذہنی سکون کا بھی
ذریعہ ہے۔
ان 99 اسماء الحسنیٰ میں سے کچھ مشہور ناموں کی وضاحت ذیل میں کی جا رہی ہے:
الرحمن
نام کا مطلب ہے "بہت مہربان"۔ یہ اللہ تعالیٰ کی بے انتہا رحمت کو ظاہر
کرتا ہے۔ اس نام کا ذکر قرآن مجید میں باقاعدگی سے ہوتا ہے، اور یہ
مسلمانوں کے لئے یاد دہانی ہے کہ اللہ ہمیشہ سے رحم کرنے والا ہے۔
دوسرا مشہور نام الرحیم
ہے، جس کا معنی "بہت رحم والا" ہے۔ یہ نام بھی اللہ کی عنایتوں کی طرف
اشارہ کرتا ہے اور یہ بھی یاد دلاتا ہے کہ اللہ کی رحمت خاص طور پر ان
لوگوں کے لئے ہے جو اس کی عبادت اور اطاعت کرتے ہیں۔
ایک اور اہم نام الملک
ہے، جس کا مطلب "بادشاہ" ہے۔ یہ نام اللہ کی عظیم طاقت، سلطنت، اور حاکمیت
کو ظاہر کرتا ہے۔ اس نام کا ذکر ان لوگوں کے دلوں میں اللہ کی عظمت و
کبریائی کی جڑیں مضبوط کرتا ہے۔ ان اسماء کی یاد سے انسان کو اللہ کے نزدیک
ہونے اور اس کی صفات کو سمجھنے میں مدد ملتی ہے، جو روحانی ترقی کی راہ
ہموار کرتا ہے۔
اسماء الحسنیٰ رکھنے کے یہ فوائد نہ صرف روحانی بلکہ
نفسیاتی اور معاشرتی پہلوؤں میں بھی نمایاں ہوتے ہیں، اور ان کا تذکرہ ہر
مسلمان کی زندگی میں ایک اہم مقام رکھتا ہے۔
روحانی فوائد
اسماء
الحسنیٰ کے ذکر کے روحانی فوائد میں کئی پہلو شامل ہیں جو نہ صرف فرد کی
روحانی حالت کو بہتر بناتے ہیں بلکہ دل کو بھی سکون بخشتے ہیں۔ یہ نام اللہ
تعالیٰ کی صفات کی عکاسی کرتے ہیں اور ان کا ذکر کرنے سے بندے میں درحقیقت
اللہ کے قریب ہونے کا احساس پیدا ہوتا ہے۔ جب انسان اسماء الحسنیٰ کا ذکر
کرتا ہے، تو وہ خود کو اللہ کی رحمت اور مغفرت کے اس پہلو میں داخل پاتا ہے
جو اسے سکون عطا کرتا ہے۔ یہ روحانیت کا ایک اہم پہلو ہے کہ ذکر کے ذریعے
انسان اپنی روح کی غذا حاصل کرتا ہے، جس سے وہ بہتر طور پر اپنی زندگی میں
مصائب کا سامنا کر سکتا ہے۔
اسماء الحسنیٰ کے ذکر کے مختلف طریقے بھی
ہیں، جیسے کہ ان کا تذکرہ صبح وشام کرنا، یا مخصوص تعداد میں ان کا ورد
کرنا۔ یہ ذکر انسان کے ذہن میں اللہ کی یاد کو تازہ کرتا ہے اور اس کی
مسلسل یاد تفکر اور تدبر کے ذریعے ایک بندے کی روحانی ترقی میں مددگار ثابت
ہوتی ہے۔ باقاعدگی سے اسماء الحسنیٰ کا ذکر کرنے سے دل کی دنیا میں ایک
خاص انبساط پیدا ہوتا ہے، جس کے نتیجے میں انسان کی روحانی حالت میں نمایاں
بہتری آتی ہے۔
یہ روحانی فوائد صرف فرد کی زندگی پر اثرانداز نہیں
ہوتے بلکہ اس کے معاشرتی روابط کو بھی بہتر بناتے ہیں۔ جب انسان اپنے دل کو
سکون بخشتا ہے تو وہ دوسرے لوگوں کے ساتھ بہتر اور محبت بھرا سلوک کرتا
ہے۔ اس طرح، اسماء الحسنیٰ کے ذکر کے روحانی فوائد ایک فرد کی زندگی میں
امن، محبت، اور تفکر کا دروازہ کھولتے ہیں، جس سے ہر ایک شخص کو ان کے
روزمرہ کے چیلنجز کا سامنا کرنے میں آسانی ملتی ہے۔
بیماریوں سے شفاء
اسماء
الحسنیٰ، یعنی اللہ کے خوبصورت ناموں کا ذکر، نہ صرف روحانی بلکہ جسمانی
بیماریوں کے لئے بھی شفاء کا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ اسلامی روایات اور قرآن
کی آیات میں یہ بات واضح طور پر بیان کی گئی ہے کہ ان ناموں کا ذکر کرنے سے
انسان کی روحانی صحت بہتر ہو سکتی ہے، جو کہ براہ راست جسمانی صحت پر اثر
انداز ہوتی ہے۔ مختلف مطالعوں نے یہ ظاہر کیا ہے کہ ان ناموں کی تلاوت کرنے
سے ذہنی دباؤ کے اثرات کم ہوتے ہیں اور انسان کی روح میں سکون پیدا ہوتا
ہے، جو بیماریوں کی شفاء کے لیے ایک اہم قدم ہے۔
بہت سی مسلمان
کمیونٹیز یہ اعتقاد رکھتی ہیں کہ اسماء الحسنیٰ کی تلاوت سے نہ صرف نفسیاتی
معاملات میں بہتری آتی ہے بلکہ جسمانی عوارض جیسے درد، بیماریوں، اور دیگر
مسائل میں بھی کمی آتی ہے۔ ایک حدیث میں آیا ہے کہ اللہ کے ناموں کا ذکر
کرنے سے مریضوں کی صحت میں بہتری آتی ہے اور یہ ان کے روحانی سکون کا ذریعہ
بنتا ہے۔ کئی طبی مطالعے بھی اس بات کی حمایت کرتے ہیں کہ ذہنی صحت اور
جسمانی صحت کے درمیان ایک مضبوط تعلق ہے۔
خلاصہ کے طور پر، اسماء
الحسنیٰ کی برکات کا ذکر نہ صرف روحانی تسکین دیتا ہے بلکہ انسانی جسم کی
بیماریوں میں بھی شفاء لانے کی کوشش کی جا سکتی ہے۔ اللہ کے ناموں کی تلاوت
اور ان کی رحمت پر ایمان دھیان کی حالت میں انسانی جسم کی قوت مدافعت میں
اضافہ کر سکتی ہے، جو بیماریوں کی شفاء کے عمل کو تیز کرتی ہے۔ یہ عمل ایک
روحانی جڑی بوٹی کی مانند ہے جو انسانی جسم کو طاقت دے کر اس کے مسائل حل
کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔
ذکر اور دعا کے اثرات
اسماء
الحسنیٰ کا ذکر مسلمانوں کے لیے ایک طاقتور روحانی عمل ہے جو نہ صرف دل میں
سکون اور سکون پیدا کرتا ہے بلکہ زندگی کے مختلف مسائل میں حل تلاش کرنے
کا بھی ذریعہ بنتا ہے۔ ذکر کرنے کے فوائد متعدد ہیں، مثلاً یہ نفس کو تقویت
دیتا ہے اور انسان کو اللہ کی قربت عطا کرتا ہے۔ جب مومن اسماء الحسنیٰ کا
ذکر کرتے ہیں، تو وہ اپنی دعاؤں اور نیک اعمال کی قبولیت کی امید کے ساتھ
اللہ کے ساتھ ایک گہرا تعلق قائم کرتے ہیں۔
علماء کے مطابق، ذکر کے
ذریعے انسان کی روحانی حالت میں بہتری آتی ہے، جس سے اس کے اندر سکون اور
اطمینان کی کیفیت پیدا ہوتی ہے۔ اسماء الحسنیٰ کا ذکر کرنے سے فرد کو
مشکلات کا سامنا کرنے میں ہمت ملتی ہے اور اللہ کی رضا حاصل کرنے کے لیے
ایک راستہ فراہم ہوتا ہے۔ یہ عمل انسان کو اپنی کمزوریوں کی پہچان کرنے اور
اللہ کی طرف رجوع کرنے کی ترغیب دیتا ہے، جو کہ ان کی دعاؤں کی قبولیت کا
باعث بن سکتا ہے۔
دعا کے مستجاب ہونے کے امکانات کو بڑھانے کے لیے
ذکر کی یہ روحانی مشق بہت اہمیت رکھتی ہے۔ اسلامی تعلیمات میں دعا اور ذکر
کا نہایت قریبی تعلق بیان کیا گیا ہے۔ جب ایک مومن بار بار اسماء الحسنیٰ
کا ذکر کرتا ہے، تو اس کی دعاؤں میں اثر پیدا ہوتا ہے۔ یہ عمل اللہ کی
رحمت کو طلب کرنے کا ایک ذریعہ ہے اور مومن کی بندگی کو ظاہر کرتا ہے۔
اس
طرح، اسماء الحسنیٰ کا ذکر صرف ایک عمل نہیں، بلکہ یہ مشکل حالات میں دعا
کی قبولیت کی سمت ایک مؤثر کوشش ہے۔ ذکر پر توجہ دینے سے نہ صرف روحانی
سکون حاصل ہوتا ہے بلکہ زندگی کے چیلنجز کا سامنا کرنے کی قوت بھی ملتی ہے۔
علم و بصیرت کی ترقی
اسماء
الحسنیٰ، یعنی اللہ کی خوبصورت ناموں کی یاد اور ان کا ذکر، انسانی علم و
بصیرت کی ترقی کے لیے ایک اہم وسیلہ ہے۔ جب انسان ان ناموں کو سمجھتا اور
ان کے معانی میں غور کرتا ہے، تو یہ نہ صرف اس کی روحانی حالت کو بہتر
بناتا ہے بلکہ اس کی ذہنی تنہا کا بھی قادر بناتا ہے۔ ہر نام اپنی منفرد
خصوصیات اور صفات کے ساتھ آتا ہے جو انسان کی موجودہ زندگی میں رہنمائی
فراہم کرتا ہے۔
اسماء الحسنیٰ کی تلاوت انسان کو اللہ کی قدرت، رحمت
اور حکمت سے متعارف کراتی ہے۔ جب لوگ ان ناموں کا ذکر کرتے ہیں، تو یہ ان
کے دل و دماغ کو منور کرتا ہے، اور وہ مثبت طریقوں سے اپنے مسائل کا سامنا
کرنے کے قابل ہوتے ہیں۔ یہ ایک طرح کی ذہنی تربیت ہے جو انسان کے فیصلوں
میں بہتری لاتی ہے اور صحیح راستہ چننے کی اہلیت میں اضافہ کرتی ہے۔
مزید
یہ کہ اسماء الحسنیٰ کا ذکر انسان کے علم کی جستجو میں معاون ثابت ہوتا
ہے۔ یہ نام انسان کا دل کھولتے ہیں، جس سے وہ نہ صرف اپنے اندر کی خوبصورت
صفات کو پہچانتا ہے بلکہ دوسروں کے ساتھ بھی ہمدردی اور محبت کے ساتھ پیش
آتا ہے۔ ان ناموں کی تلاوت روز مرہ کی زندگی میں حکمت اور بصیرت کا اضافہ
کرتی ہے، جو کہ انسان کی فطری خواہش ہوتی ہے۔ یہ نام ہمیں یاد دلاتے ہیں کہ
ہم کس طرح اپنی زندگیوں میں بہتر فیصلے کر سکتے ہیں اور کس طرح اپنے اندر
کی خوبصورتی کو اجاگر کر سکتے ہیں۔
इस प्रकार, اسماء الحسنیٰ کا ذکر
ایک ایسا سفر ہے جو انسان کو ایک نئی بصیرت فراہم کرتا ہے اور اس کی علمی و
روحانی ترقی کو فروغ دیتا ہے۔
اللہ تعالیٰ کے قرب کا احساس
اسماء
الحسنیٰ، جو کہ اللہ تعالیٰ کی خوبیاں اور صفات کو ظاہر کرتی ہیں، ان کے
ذکر سے انسان کے دل میں ایک خاص روحانی سکون اور قربت کا احساس ہوتا ہے۔ جب
کوئی فرد اللہ تعالیٰ کے اسماء کا ورد کرتا ہے، تو یہ ذکر اسے اپنے خالق
کے قریب تر لے جاتا ہے۔ اس عمل کے نتیجے میں، انسان کو یہ محسوس ہوتا ہے کہ
وہ اللہ تعالیٰ کے رحمتوں اور نعمتوں کے سایے میں ہے، جس کے باعث اس کی
روحانی حالت میں تحسین آتی ہے۔
اسماء الحسنیٰ کا ذکر، خاص طور پر
”الرّحمن“ اور ”الرّحیم“ جیسے اسماء، انسان کے دل میں محبت اور رحمت کی ایک
نہایت گہری احساس پیدا کرتے ہیں۔ ان کے معنی اور تشریح کرنے سے، فرد اپنے
خالق کی محبت اور قربت کا ادراک کرسکتا ہے۔ یہ واقعی ایک نایاب تجربہ ہے،
جو ایک شخص کو اذیتوں اور مصائب کے وقت میں بھی سکون اور تسلی فراہم کرتا
ہے۔ اسماء الحسنیٰ کے ذریعے انسان کو اپنی کمزوریوں کا ادراک ہوتا ہے اور
وہ اللہ تعالیٰ کی سب سے بڑی رحمت کی امید رکھتا ہے۔
یہ قربت کا
احساس نہ صرف روحانی طور پر انسان کو مستحکم کرتا ہے بلکہ یہ اس کے روزمرہ
کی زندگی میں بھی مثبت تبدیلیاں لاتا ہے۔ جب انسان اللہ تعالیٰ کی صفات کے
بارے میں سوچتا ہے، تو اس کے پرانے معیارات اور احساسات تبدیل ہونے لگتے
ہیں۔ اللہ تعالیٰ کے اسماء کا ذکر کرنے سے انسان کی نفسیات میں ایک نیا
سرور پیدا ہوتا ہے، جو اسے سکون اور استقامت کی طرف مائل کرتا ہے۔ اس کی
روحانی حالت کی بہتری اور اللہ تعالیٰ کے ساتھ تعلق میں اضافہ معانی سے
بھرپور سفر کی طرف اشارہ کرتا ہے، جو حقیقتاً زندگی میں خوشی کا باعث بن
سکتا ہے۔
نفسیاتی فوائد
اسماء الحسنیٰ کے ذکر کے عمل سے نہ
صرف روحانی سکون حاصل ہوتا ہے بلکہ یہ نفسیاتی فوائد بھی فراہم کرتا ہے جو
زندگی کے مختلف پہلوؤں کو متاثر کر سکتے ہیں۔ اس کے اثرات کا پتہ ، کئی
تجربات اور مطالعات سے چلتا ہے جو اس بات کی تصدیق کرتے ہیں کہ یہ ذاتی
ترقی اور ذہنی سکون کے حصول میں کس طرح معاون ثابت ہوتے ہیں۔
سب سے
پہلے، اسماء الحسنیٰ کا ذکر ذہنی سکون کا ایک زبردست ذریعہ ہو سکتا ہے۔
متعدد افراد نے اس بات کا تجربہ کیا ہے کہ جب وہ اسماء الحسنیٰ کی تلاوت
کرتے ہیں تو ان کی ذہنی کیفیت میں فوری بہتری آتی ہے۔ یہ عمل فکروں اور
پُرخطر خیالات کو کم کرنے میں مدد دیتا ہے، جس کے نتیجے میں انسان اپنے
اندر ایک احساس سکون محسوس کرتا ہے۔
اس کے علاوہ، یہ ذکر انسان کی
جذباتی حالت پر بھی مثبت اثر ڈالتا ہے۔ بہت سے لوگ جو روزمرہ کی زندگی میں
اضطراب یا ٹینشن کا شکار ہوتے ہیں، انہوں نے یہ محسوس کیا ہے کہ اسماء
الحسنیٰ کا ذکر انہیں ان پریشانیوں سے نجات دلانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔
یہ ایک طرح کا علاج بھی تصور کیا جا سکتا ہے، جہاں فرد باقاعدہ طور پر ذکر
کرتا ہے تاکہ وہ اپنی الجھنوں سے باہر نکل سکے۔
اسماء الحسنیٰ کے
ذکر کے نتیجے میں انسان کے نظر یہ دنیا میں بھی تبدیلی آتی ہے۔ جب ایک فرد
ان مقدس ناموں کی تلاوت کرتا ہے تو اس کی زندگی کے مثبت پہلوؤں پر روشنی
ڈالنے کی قابلیت میں اضافہ ہوتا ہے، جو کہ زندگی کے چیلنجز کا سامنا کرتے
وقت اسے ایک مثبت تناظر فراہم کرتا ہے۔ اس طرح، یہ عمل نہ صرف نفسیاتی سکون
بخشتا ہے بلکہ امید و خوشی کے جذبات بھی پیدا کرتا ہے۔
اختتام
اسماء
الحسنیٰ، یعنی اللہ کے پاک نام، نہ صرف ہمارے ایمان کی بنیاد ہیں بلکہ ان
کے ذکر سے ہمارے روحانی سفر کی راہیں بھی ہموار ہوتی ہیں۔ ان ناموں کی
برکات اور فوائد کا ذکر کرتے ہوئے یہ واضح ہوتا ہے کہ یہ نہ صرف عبادت کا
ذریعہ ہیں بلکہ بندے کا اپنے خالق سے تعلق مضبوط بنانے میں بھی اہم کردار
ادا کرتے ہیں۔ جب ہم ان ناموں کا ذکر کرتے ہیں، تو ہم اپنے دل و دماغ میں
اللہ کی صفات کو محسوس کرتے ہیں، جو ہماری زندگیوں میں سکون اور سکون کی
ایک نئی سطح فراہم کرتی ہیں۔
اسماء الحسنیٰ کو روزانہ کی عبادت میں
شامل کرنا انسان کے اندر ایک خاص روحانی سچائی پیدا کرتا ہے۔ یہ نام ہمیں
اللہ کی رحمت، محبت، اور علم کی گہرائیوں میں لے جاتے ہیں، اور ہمیں اپنی
کمزوریوں اور غلطیوں کا احساس دلاتے ہیں۔ جب ہم ان ناموں کی تلاوت کرتے
ہیں، تو ہمیں ان کے مختلف ذاتی تجربات کو مدنظر رکھنا چاہیے، جو کہ ہمیں
اللہ کی بارگاہ میں مضبوطی فراہم کرتے ہیں۔ یہ تجربات ہماری روزمرہ کی
زندگی میں بے شمار خوشیاں اور کامیابیاں لاتے ہیں، جبکہ ہم اللہ کی صفات کی
روشنی میں اپنی زندگیوں کو ڈھالنے کی کوشش کرتے ہیں۔
آخر میں، ہم یہ
کہہ سکتے ہیں کہ اسماء الحسنیٰ کو سمجھنا اور ان کا ذکر کرنا ہمیں اللہ سے
قریب کرتا ہے، اور یہ عمل ہماری روحانی و اخلاقی تربیت کے لئے ضروری ہے۔
ہم جتنا زیادہ ان ناموں کی گہرائیوں میں جائیں گے، اتنا ہی ہم اللہ کے ساتھ
اپنے تعلقات کو مستحکم کریں گے، جس کا فائدہ ہمیں دنیا اور آخرت دونوں میں
محسوس ہوگا۔
Reciting, understanding, and reflecting on the
Asma ul Husna (the 99 Beautiful Names of Allah) offers immense benefits, ranging from spiritual growth to worldly success and well-being. The primary virtue is found in a Hadith: the Prophet Muhammad (PBUH) said, "Allah has ninety-nine names, one hundred less one; and whoever knows them will go to Paradise".
"Knowing"
these names includes memorizing them, understanding their profound
meanings, acting upon what they imply, and calling upon Allah using
them.
General Spiritual Benefits
Regular remembrance (Dhikr) of Asma ul Husna cultivates a deep, personal connection with the Creator.
- Forgiveness of Sins: Reciting specific names associated with forgiveness (like Al-Ghaffar or Al-Ghafoor) can lead to the erasing of major and minor sins.
- Strengthened Faith (Iman): Understanding the attributes of Allah deepens Tawheed (monotheism) and sincerity in worship.
- Inner Peace and Comfort:
This practice can alleviate stress, anxiety, and depression by
redirecting the heart and mind toward the Divine, fostering a sense of
security and trust in Allah's plan.
- Protection: Daily recitation acts as a protective shield against evil, harm, and malevolent forces.
AL-REHMAN (Naihait Maherbaan)
Her
farz key ba’ad agar is ism ka 100 martabah vird kia jai to iski barkat
sey na sirf yadasht aur zahanat mein azafah hota hai balkey
khashoo-e-qalb bhi hasil hota hai.
Her
Fajar ki Namaz key ba’ad agar is ism ka 100 martabah vird kia jai to is
key asar sey her shakhs maherban ho jai ga. Aur vird karney waley sey
mohabbat aur rahat sey pesh aaiga.
Is ism ka vird kisi bhi waqt bhi karney wala hamesha mo’azzaz aur maqbool rahta hai.
AL-QUDDUS (Buraiun Sey Pak Zaat)
Din mein 100 bar Is ka vird karney walon ka dil her qism ki pareshanion sey a’azad rehta hai.
AL-SALAM (Her Afat Sey Salamat Rakhney Wala)
Agar is ism ko 100 bar vird kar key mareez per dam kia jai to mareez sahetyab ho jata hai.
AL-MOMIN (Aman-o-Aman Daney Wala)
Is ka vird karney wala her qism ki muzarboon sey mehfooz rehta hai.
Mukammal tawajjo key sath Is ism ka vird karney sey batan roshan hota hai.
Agar
her Fajr ki Namaz key ba’ad chalees din 40 bar vird karney wala nah
sirf is kar vird kia jai to iski barkat sey khud kafeel ho jaiga balkey
dosroon ki imdad sey beniaz ho jai ga.
AL-JABBAR (Sab Sey Zabardast)
Is
ism ka vird karney waloon say koi shakhsh is ki marzi key khalaf amal
nahin kar sakta. Aur na who maghloob-al-ghazab ho kar drusht raviah
ikhtiar kar sakta hai.
AL-MUTKABBIR (Barai aur Bazurgi wala)
Apni shareek-e-hayat sey is ism key wird key ba’ad mubashrat karney sey saleh aulad paida hoti hai.
AL-KHALIQ (Paida Karney Wala)
Jo
shakhsh raat key waqt is ka vird karta hai to Allah Tua’alla qiamat tak
is ki hifazat w nigrani key liay aik Farishtah muqarar kar deta hai aur
is Farishtey key a’amal ka ajr vird karney walon ko milta hai.
AL-BARI (Jan Dalney Wala)
Aulad
ki mutmani khatoon agar sat din tak rozah rakh kar in tinoo (3) ismon
ka 211 martaba vird karey aur pani per dam ker key is pani sey rozah
iftar karey to Allah is ko aulad sey sarfraz karey ga.
AL-MUSAWAR (Surat Deney Wala)
Aulad
ki mutmani khatoon agar sat (7) din rozah rakh kar in tinoo (3) ismon
ka 21 martaba vird karey aur pani per dam ker key is pani sey rozah
iftar karey to Allah is ko aulad sey sarfraz karey ga.
AL-GHAF’FAAR (Darguzar Aur Pardaposhi Karney Wala)
Jo is ism ka vird karey ga. Allah is key gunahoon ko bakhsh dey ga.
AL-QAHAR (Sab Ko Apney Qabu Mein Rakhney Wala)
Jo
shakhsh is ism ka vird karta hai usko apni jumlah khawahshoon per qabu
hasil ho jata hai. Aur hawas, jah-o-jalal sey aazad ho ker ruhani sakoon
hasil ker leta hai. Aur iska vird insane kw ghalat karion sey baz
rakhta hai.
AL-WAHAB (Sab Kuch Ata Karney Wala)
Jo
shakhs Dua’a key ba’ad is ism ka 7 bar vird karey to uski dua’a qabool
hoti hai. Hajatmand shakhs ya woh shakhs jo kisi dushman key chungal
mien phans gia ho to ya woh shakhs jiski aamdni qaleel ho aur achi tarah
guzr basr na hoti ho agar teen (3) sey sat (7) ratoon mein do (2)
rak’at ba’ad is ism kar vird 100 bar karey to Allah iski zarooratoon ko
pura karey ga.
AL-RAZZAQ (Bohat Rozi Deney Wala)
Jo shakhs is ism ka vird karta hai. Allah uski kafalat apney zimma ley leta hai.
AL-FATTAH (Bohat Bara Mushkal Kusha)
Jo shakhsh is ism ka vird karta hai uska qalab roshan ho jata hai. Aur us ko apney maqasad mein kabiabi hoti hai.
AL-ALEEM (Bohat Waseei Ilm Wala)
Jo shakhs is ism ka vird karta hai us ka dil tajaliat sey ma’amoor ho jata hai.
AL-QABiZ (Rozi Tang Karney Wala)
Agar koi shakhs is ism ko roti key pachas (50) tukroon per likh kar chalees din tak khai to usko bhook sey nijat mil jai gi.
AL-BASIT (Rozi Farrakh Karney Wala)
Agar
koi shakhs is ism ka ba’ad Nimaz Fajr apney dono hath phaila kar 10 bar
vird karey aur uskey ba’ad dono hath paney munh per pherey to woh apni
jumla zarooratoon sey beyniaz ho jai ga.
AL-KHAFIZ (Past Karney Wala)
Jo
shakhs teen din rozah rakhey aur chothey din majma mein ism ka 70,000
bar vird karey to us ko apney dushmano sey nijat naseeb ho gi.
AL-RAFEY (Buland Karney Wala)
Jo shakhs is ism ka 1000 bar vird karey to Allah us ko sarfrazi, izat, daulat aur buland martba ata farmai ga.
AL-MUIZ (Izzat Deney Wala)
Agar
yeh hisab taqweem qamri pir, mangal ki ratoon mein yani shamsi hisab
sey itwar aur peer ki ratoon mein is ism ka 140 bar vird kia jai to
Allah vird karney ko dosroon ki nazr mein daqi-o-muazar banata hai aur
Khuda key siwa kisi sey nahin darey ga.
AL-MUZIL (Zilat Deney Wala)
Is ism ka 75 bar vird karney wala muzraboon sey aur hasdoon ki aizasani sey mehfooz rehta hai.
AL-SAMEE (Sab Kuch Sun’ney Wala)
Jo baat kiay baghair jumairat ko Zohar ki Namaz key ba’ad is ism ka 100 bar vird karey to Allah uski her khwahash puri karey ga.
AL-BASEER (Sab Kuch Dekhney Wala)
Jo
shakhs Jum’aa key din pehli bar char sunattoon aur farz darmian 100 bar
is ism ka vird karey ga Allah doosron ki nazar mein is ko ba-izzat aur
moaqqar banai ga.
AL-HAKAM (Hakam-e-Mutliq)
Jo shakhs raat mein kai bar is ism ka vird karta hai to us per bohat sey raaz aashkar ho jatey hain.
AL-ADAL (Sar-ta-pa Insaaf)
Agar is ism ko Jum’a ki shab roti key turkey par likh kar kha lia jai to log is key farman bardar ho jain gey.
AL-LATIF (Bar Lutf-o-Karam Karney Wala)
Agar
koi shakhs muflas ho jai aur be-yar-o-madad gar bhi ho to aisa shakhs
do nafal namaz ada karney key ba’ad is ism ka 100 bar vird karey to uski
murad bar aiy gi.
AL-KHAIR (Ba Khabr Aur Aagah)
Agar koi buri lat sey chutkara hasil karna chahey to is ka musalsal vird karey Insha’Allah us ki is lat sey rahai mil jai gi.
Agar
koi shakhs is ism ko kaghiz per likh kar aur khait mein kaghiz ko us
muqam per dafn kar dey jahan beej boia jata hai to woh khet her qism ki
aafat araz-o-samavi sey mehfooz rahey ga.
Jo shakhs is ism ka kai bar vird karey ga to her shakhs is ko Izat-o-Tauqeer ki nazar sey dekhey ga.
AL-GHAFOOR (Bohat Bakhshaney Wala)
Agar
koi shaded sar dard ya bukhar mein mubtala ho ya bohat ziddi ho to aisa
shakhs agar is ism ka musalsal vird karey to us ki is takleef sey nijat
hasil ho jati hai.
Agar
kisi shakhs ko dil par bar ho aur aisa shakhs is ism ko 41 bar vird
karey aur pani par dam kar key pani sey apna munh dhoey to is shakhs key
dil ka bojh khatm ho jai aur woh apney aap per qabu hasil karey ga.
AL-ALI (Bohat Buland-o-Bartar)
Agar
kisi shakhs ka aqeedah kamzor ho aur woh is ism ka vird karey to us ka
aqeedah darust ho jai ga aur Manzal-e-Maqsood tak pohanch jai ga.
Agar koi is ism ka rozana 100 bar vird karey to dunia ki nigahon mein mo’azaz mohtaram ho jai ga.
AL-HAFEEZ (Sab Ka Mohafiz)
Jo shakhs is ism ka din mein 15 bar vird karey ga, woh her qism ki a’afaat sey mehfooz rahey ga.
AL-MUQEET (Rozi aur Tawani Deney Wala)
Agar
kisi bachey ki Aadat-o-Atwar kharab ho jain aur aisey bachey ko yeh ism
aik glass pani mein dam kar key pilaya jai to bachey kay Aadat-o-Atwar
darust ho jain gey.
AL-HASEEB (Hisab Karney Wala)
Agar
koi shakhs chor ya kisi hasad sey khaif ho ya is ko koi nuqsal
pohnchaney ka ehtimal ho to is ism ka jumerat say din raat sat din tak
70 bar vird karey aur 71 bar Hasbi-Allah-ul-Haseeb kahey to Insha’Allah
usko khauf sey nijat mil jai gi.
AL-JALEEL (Barey aur Buland Martabey Wala)
Agar
koi shakhs is ism ko mushak aur zaafran sey kaghaz par likh kar matti
key kozey mein isko pani mein gholey aur is pani ko pi lay to isko
Insha’Allah dunia mein izzat aur qadr-o-Manzalit naseeb ho gi.
AL-KAREEM (Bohat Karam Karney Wala)
Jo shakhs is ism ka ba-kasrat sey vird karey ga Insha’Allah is ko deen-o-dunia mein falah-o-izzat hasil ho gi.
AL-RAQEEB (Bara Nigehbaan)
Jo
shakhs apney ahl-o-ayal aur mal-o-mata per 7 martabah is ism ko parh
kar dam karey to Allah in ko apni hifazat mein rakhey ga.
AL-MUJEEB (Duain Sun’ney WalaAur Qabool Karney Wala)
Is naam ka vird kar key Khuda sey jo dua mangi jai gi Allah is dua ko qabool karey ga.
Agar
kisi shakhs ko hasool-e-rizq mein mushkalat dar-pesh hon to voh is ism
ka vird karey, Insha’Allah is ki amdni mein azafa ho jai ga
AL-HAKEEM (Bari Hikmaton Wala)
Jo shakhs waqtan fowaqtan is ism ka vird karey ga is key kamon mein koi mushkal hail nahin ho gi.
AL-WADOOD (Bara Mohabbat Wala)
Agar
do afraad key darmian koi tanaza ho aur in mein sey koi aik shakhs is
ism ka 1000 bar vird kar key is ko khaney per dam kar key aur doosrey
shakhs ko khula dey to in mein aapis ki ranjash khatam ho jai gi.
Jo shakhs is ism ka vird karey ga voh dunia mein ba-izat rahey ga.
AL-BAA’IS (Murdoon Ko Zinda Karney Wala)
Jo shakhs is ism ka vird karey us key dil mein Allah ka khauf paida ho jai ga.
AL-SHAHEED (Hazir-o-Nazir)
Agar kisi ki aulad naframan ho aur voh is ism ka vird karey to us ki aulad farman bardar ho jai gi.
AL-HAQ (Bar Haq-o-Barqrar)
Agar kisi ki koi cheez gum ho jai aur voh is ism ka vird karey to is ko apni gumshuda cheez mil jai gi.
AL-WAKEEL (Bara Karsaaz)
Agar
kisi ko pani mein dobney ya aag mein jalney ya isi qabeel key aur
khatraat dar-pesh hon to is ko chahiay keh is ism ka waqtan fowaqtan
musalsal vird karey Insha’Allah voh tamam khatrat sey mehfooz rahey ga
aur Allah khud is ki hifazat farmai ga.
AL-QAWWI (Bari Taqat aur Quwat Wala)
Agar
koi shakhs apney dushman ko shikast dey sakey to usko chahiay keh voh
iradey key saath keh dushman usko koi nuqsan nahin pohncha sakta is ism
ka vird karey to Insha’Allah voh dushman key ghalba sey mehfooz rahey
ga.
AL-MATEEN (Bohat Mazboot aur Mustahkam)
Agar koi shakhs kisi mushkal mein phans jai aur is ism ko vird karey to Insha’Allah usey is mushkal sey nijat mil jai gi.
AL-WALI (Madad Gar aur Himaiti)
Jo is ism ka vird karey ga to Allah ki dosti ka sharf hasil ho jai ga.
AL-HAMEED (Liq-e-Ta’areef)
Jo shakhs is ism ka vird karey ga dunia is sey mohabbat karey gi aur us ki ta’azeem krey gi.
AL-MOHASSI (Apney Ilm aur Shumar mein Rakhney Waal)
Who
shakhs jo parish roz-e-hisaab sey khaif ho voh is ism ka 1000 bar vird
karey to us key liay roz-e-hisaab ki manzal a’asaan ho jai gi.
AL-MUBDI (Pahli Bar Paida Karney Wala)
Agar
is ism kar vird kar key kisi aisi hamla per dam kia jai jis ko saqoot
ka andesha ho to voh Insha’Allah asqat key khatrey sey mahfooz ho jai
gi.
AL-MUEED (Dobarah Paida Karney Wala)
Agar khandan ka koi fard gum ho jai to is ism ko 70 bar vird karney sey gumshuda shakhs be-aafiat ghar aajai ga.
AL-MUHYI (Zindagi Deney Wala)
Agar koi shakhs bohat garan bar ho voh din mein 7 bar is ism ka vird karey to Allah us ko her bar sey subkadoshi ata farmai ga.
AL-MUMIAT (Maut Deney Wala)
Agar is ism kar vird kia jai to iska vird dushman ki tabahi per muntaj hoga.
AL-HAYYO (Hamesha Hamesha Zinda Rehney Wala)
Jo shakhsh is ism ka vird karey usko umr-e-draz ata ho.
AL-QAYYUM (Qaim Rakhney Wala aur Sanbhalney Wala)
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga Insha’allah who kabhi ghaflat aur bekhabri ka shikar nahin ho ga.
Iss ism ka vird karney wala dil ki doulat sey mala maal ho jata hai.
AL-MAJID (Bazurgi aur Barai Wala)
Iss ism ka vird karney waley ka dil tajalliat sey ma’amoor ho jata hai.
AL-WAHID (Apni Zat-o-Saffat Mein Yakta)
Jo shakhsh pur sakoon mahol mein is ism ka vird karey ga Insha’allah woh khauf aur dunia key har faraib sey aazad ho jai ga.
Ju shakhsh is ism ka 1000 bar wird kary ga us per qaynaat ke israr khul jain ge.
Ju
shakhsh Iss ism ka vird kare ga Allah Taalah is ke hajat rawayi kare ga
jis ke natijay main is ko dosron ke zaroorat nai rahy ge balkay dosroon
ko is ke zaraoorat ho ge.
AL-WAHID (Apni Zat-o-Saffat Mein Yakta)
Jo shakhsh pur sakoon mahol mein is ism ka vird karey ga Insha’allah woh khauf aur dunia key har faraib sey aazad ho jai ga.
AL-MUQTADIR (Puri Muqtadarat Rekhney Wala)
Jo shakhsh iss ism ka vird karey ga us par woh asal haqeeqat sey bakhabar ho jai ga.
AL-MUQQADAM (Pahley Aur Agey Karney Wala)
Jo
shakhsh jang key doran iss ism ka vird karey ga, Allah us ko pesh qadmi
ata karey ga aur jo shakhs kisi khaufnaak muqam per jahan woh tanha bhi
ho is ism ka vird karey ga Insha’allah her zarar sey mehfooz rahey ga.
AL-MO’AKHAR (Peechey Aur Ba’ad Mein Rakhney Wala)
Jo shakhsh is ism ka din mein 100 bar vird karey ga to us key dil mein Allah key siwa her cheez ki mohabbat khatm ho jai gi.
AL-AWAL (Sab Sey Pahley)
Agar
kisi key larka na ho ya koi shakhs kisi hamsafar sey qurbat hasil karna
chahta ho to aath (8) haftoon tak iss ism ka 1000 bar vird karey
Insha’allah us key dil ki murad puri ho jai gi.
AL-A’AKHIR (Sab Key Ba’ad)
Jo
shakhsh iss ism ka kasrat sey vird karey ga, woh na sirf khushhali ki
zndagi basr karey ga balkey us ka khatma bhi bakhair ho ga.
AL-ZAHIR (Zahir-o-Aashkara)
Jo shakhsh Juma’a ki nimaz key ba’ad 15 bar is ism ka vird karey ga to Allah us ka qalb munawar far ma dey ga.
AL-BATIN (Posheeda-o-Pinhaan)
Jo shakhs din mein teen bar is ism ka vird karey ga. Us mein haqeeqat ashia key dekhney ki ahliat paida ho jai gi.
AL-WALI (Mutwali Aur Mutsarrif)
Jo
shakhsh is ism ka vird kar key apney makan par dam karey ga Insha’allah
us ka makan har qism key khatraat sey mehfooz rahey ga.
AL-MUTA’ALI (Sab Sey Buland-o-Bartar)
Jo shakhsh is ism ka kasrat sey vird karey ga to usko Allah ki khushnudi hasil ho jai gi.
AL-BARRO (Bara Acha Salook Karney Wala)
Jo shakhs is ism ka vird kar key apney bachey par dam karey ga us ka bacha bad bakhtiun sey mehfooz-o-mamoon rahey ga.
AL-TAWWAB (Bohat Ziada Qabool Karney Wala)
Jo shakhsh is ism ka kasrat sey vird karey ga us ki toba qabool ho jai gi.
AL-MUSHQIM (Badla Leney Wala)
Jo shakhsh kasrat key sath is ism ka vird karey ga us ko apney dushmanoon key muqabley mein kamiabi hasil ho gi.
AL-AFAW (Bohat Ziada Mua’af Karney Wala)
Jo shakhsh kasrat key sath is ism ka vird karey ga. Allah us key tamam gunah mua’af kar dey ga.
AL-RAUF (Bohat Meharbaan)
Jo shakhsh is ism ka kasrat sey vird karey ga Allah us per barkatain nazal karey ga.
MALIK-UL-MULAK (Sarey Jahan Ka Badshah)
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga woh doosron ki nazaron mein mua’ziz aur mohtaram rahey ga.
ZUL-JILAL (Sahib-e-Bazurgi-w-Bakhshish )
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga. Insha’allah woh ghani aur maaldar ho jai ga.
AL-MUQSIT (Insaaf Karney Wala)
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga woh shayateen ki aiza rasanion sey mehfooz rahey ga.
AL-JAM-E-O (Qiamat Key Din Logon Ko Ikatha Karney Wala)
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga woh is shay ko pai ga jo us ney kho di hai.
AL-GHANI (Har Cheez Sey Be Parwah)
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga. Aasudah ho jai ga aur hirs-o-hawas sey aazad ho ga.
AL-MUGHNI (Ghani Ya Beparwah Karney Wala)
Das (10) Jumu’a tak agar koi shakhsh din mein 10 bar is ism ka vird karey ga to Allah us ko khud kafeel bana dey ga.
AL-MA’AN-E (Deen-o-Dunia Mein Halakat Sey Bachaney Wala)
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga us ki gharailu zindagi khushgawar raey gi
AL-ZAAR (Zarar Ponhchaney Wala)
Agar koi kam rutba shakhs Juma’a ki raat mein is ism ka vird karey ga to Insha’allah rutbah buland ho jai ga.
AL-NAF-E- (Nafaa Ponchaney Wala)
Jo shakhsh is ism ka vird 4 din tak karey ga to her qism key nuqsanat sey mehfooz rahey ga.
Jo shakhsh is ism ka vird karey ga us ka batan roshan ho jai ga.
0 comments:
Post a Comment