سورۃ جن کے فوائد
سورۃ جن کا تعارف
سورۃ جن، قرآن کریم کی چھببیسویں سورۃ ہے، جو مکہ مکرمہ میں نازل ہوئی۔ یہ سورۃ 28 آیات پر مشتمل ہے اور اپنی خاصیت کے اعتبار سے ایک منفرد مقام رکھتی ہے۔ سورۃ جن کا موضوع بنیادی طور پر جِنات کی حقیقت، ان کے اعمال، اور ان کے پیغام کی تفصیلات کو بیان کرنا ہے۔ قرآن کی دیگر سورۃ کے مقابلے میں، سورۃ جن میں جِنات کی دنیا کی تفصیلات کی وضاحت کی گئی ہے، جو اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ انسانوں کے علاوہ بھی مخلوقات موجود ہیں، جو اللہ کی عبادت کرتی ہیں اور اس کے احکام کی پیروی کرتی ہیں۔
اس سورۃ کی نازل ہونے کا پس منظر بھی دلچسپ ہے۔ یہ در حقیقت ایک ایسے وقت میں نازل ہوئی جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم مسٹر کی تبلیغ کر رہے تھے۔ ایک گروہ جنات کا، جو انسانی گفتگو کو سن رہا تھا، ان کی باتوں سے متاثر ہوا اور اسلام قبول کیا۔ اس واقعے کا ذکر سورۃ جن میں کیا گیا ہے، جس سے اس سورۃ کی اہمیت میں اضافہ ہوتا ہے۔ جنات نے اپنی موجودگی کے بارے میں بتایا اور یہ کہا کہ انہوں نے قرآن کے الفاظ کو سنا اور اس پر ایمان لائے۔ یہ ایک منفرد پیغام ہے جو انسانوں کو یہ بتاتا ہے کہ اللہ کی کتاب کی تاثیر اتنی وسیع ہے کہ وہ جِنات جیسے مخلوقات کو بھی متاثر کرتی ہے۔
سورۃ جن میں نہ صرف جنات کے حالات و واقعات کی تفصیل موجود ہے، بلکہ اس میں ایمان، عبادت اور اللہ کی طرف رجوع کرنے کے پیغام کو بھی واضح طور پر بیان کیا گیا ہے۔ اسی لئے یہ سورۃ مسلمانوں کے لئے ایک مشعل راہ کے طور پر اہم ہے۔
سورۃ جن کی اہمیت
سورۃ جن قرآن کی ایک اہم جز ہے جو دین اسلام کی دینی اور روحانی جہتوں کو اجاگر کرتی ہے۔ یہ سورۃ دراصل جنات کے بارے میں معلومات فراہم کرتی ہے، اس کا ذکر سورۃ جن میں کیا گیا ہے کہ جنات بھی اللہ کی مخلوق ہیں اور وہ بھی اپنی نوعیت کے لحاظ سے انسانوں کی طرح اپنی زندگی بسر کرتے ہیں۔ اس سورۃ کا بنیادی پیغام یہ ہے کہ جنات کی دنیا بھی ہمارے ارد گرد存在 کرتی ہے اور ہمیں ان کی حقیقت سے آگاہ ہونا چاہیے۔
مسلمانوں کے ایمان میں سورۃ جن کی شمولیت کی ایک خاص اہمیت ہے۔ یہ سورۃ مسلمانوں کو یہ سمجھاتی ہے کہ جنات کی موجودگی کا ان کے زندگی پر اثر ہو سکتا ہے، لیکن ان کے خلاف اللہ کی مدد ہمیشہ موجود ہے۔ اس کے ذریعے انسان کو یہ پیغام ملتا ہے کہ اطاعت الٰہی کے ساتھ ساتھ دین کے اپنے اصولوں پر چلنا ان کی حفاظت کی ضمانت ہے۔ سورۃ جن اس پہلو کو بھی واضح کرتی ہے کہ اللہ کی قدرت ہر چیز پر حاوی ہے، حتی کہ جنات پر بھی۔
سورۃ جن کی تلاوت روحانی سکون فراہم کرتی ہے اور انسان کو اللہ کی قدرت اور مخلوقات کی حقیقت کے قریب لاتی ہے۔ یہ قرآن کی ایک ایسی سورۃ ہے جس میں دین کی گہرائیوں کو سمجھنے کی دعوت دی گئی ہے۔ جنات کے موضوع پر ہونے کی وجہ سے یہ سورۃ مسلمانوں کے لیے ایک اہم ذریعہ ہے، جو انہیں یہ بتاتی ہے کہ دنیا میں مختلف مخلوقات کا کیا کردار ہے اور انسان کا فرض کیا ہے۔ اس سے نہ صرف علم میں اضافہ ہوتا ہے بلکہ روحانی طاقت میں بھی بڑھوتری آتی ہے، جو کہ ہر مسلمان کے لیے ضروری ہے۔
سورۃ جن کے فوائد
سورۃ جن قرآن کریم کا ایک اہم حصہ ہے، جس میں اللہ تعالیٰ نے جنوں کی حقیقت اور ان کے اثرات پر روشنی ڈالی ہے۔ اس سورہ کے بہت سے فوائد کو مختلف روایات اور احادیث میں ذکر کیا گیا ہے، جو ہمیں بتاتے ہیں کہ یہ کس طرح انسان پر منفی اثرات اور جادوگری سے بچانے میں مددگار ثابت ہو سکتی ہے۔
یہ سورۃ خاص طور پر ان افراد کے لیے مفید ہے جو اپنے ارد گرد منفی توانائیوں کا شکار ہیں یا جن کی زندگی میں منفی اثرات کی وجہ سے مشکلات کا سامنا ہے۔ اگر کوئی شخص مسلسل سورۃ جن کی تلاوت کرتا ہے تو یہ اس کی روحانی حفاظت میں معاون ثابت ہو سکتی ہے۔ مختلف اہل علم کے مطابق، روزانہ کی بنیاد پر اس سورۃ کی تلاوت کرنا انسان کو جادوگری اور جنات کے اثرات سے محفوظ رکھنے کا ذریعہ بنتا ہے۔
اسی طرح، سورۃ جن کی پڑھائی کا ایک اور فائدہ ذہنی سکون حاصل کرنا ہے۔ جنات کی دنیا کی حقیقت کو سمجھنے کے بعد انسان اپنی زندگی میں مزید استقامت پا سکتا ہے۔ یہ سورۃ مختلف روحانی مسائل کو حل کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے، کیوں کہ اس کی تلاوت سے دعاؤں کی قبولیت میں اضافہ ہوتا ہے۔
اس کے علاوہ، کئی روایات میں آیا ہے کہ اگر کوئی شخص سورۃ جن کی تلاوت نمازوں کے بعد کرے تو اس کی روحانی حالت میں بہتری آتی ہے۔ یہ عمل انسان کو منفی اثرات سے بچانے کے ساتھ ساتھ اس کی ایمان کی بنیاد کو بھی مضبوط کرتا ہے۔ اس طرح، سورۃ جن کی خاصیتیں نہ صرف روحانی نہیں بلکہ عملی زندگی میں بھی اہمیت رکھتی ہیں۔
سورۃ جن کی تلاوت کے آداب
سورۃ جن کی تلاوت کے آداب کو سمجھنا اور ان پر عمل کرنا وہ اصول ہیں جو اس مقدس کلام کی روحانی برکات کو بڑھانے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ تلاوت کرتے وقت نیت کو صحیح رکھنا ضروری ہے، کیونکہ نیت ہی عمل کی بنیاد ہوتی ہے۔ تلاوت کا وقت بھی اہم ہے؛ بعض خصوصیات میں رات کا وقت زیادہ فضیلت رکھتا ہے، جب انسان کی روحانی حالت بھی بہتر ہوتی ہے۔ یہ وقت سکون اور توجہ فراہم کرتا ہے، جو کہ تلاوت کے دوران بہت اہم ہے۔
تلاوت کے دوران صاف ستھرے مقام پر بیٹھنا چاہئے، جہاں نہ صرف خود کو بلکہ دوسروں کے لیے بھی پریشانی کا سبب نہ بنیں۔ یہ یقین دلانا کہ پوری دلچسپی اور توجہ سورۃ کی آیات پر مرکوز ہے، روحانی فوائد کو مضاعف کر سکتا ہے۔ عبادی حالت میں بیٹھنا اور مکمل سکون سے تلاوت کرنا ایک اہم آداب میں شامل ہے۔ یہ ضروری ہے کہ تلاوت کرتے وقت انسان کا دل اللہ تعالیٰ کی رحمت میں ہو، اور آیات کی گہرائی میں غور و فکر کیے بغیر تلاوت نہ کی جائے۔ ان آیات کے معانی پر سوچنے اور ان کے احکامات کو اپنی زندگی میں شامل کرنے کی کوشش کرنا بھی ناگزیر ہے۔
اسی طرح، تلاوت کے بعد دعا بھی کرنی چاہئے، کیونکہ یہ آئینے کی مانند ہوتی ہے، جو کہ سورۃ کے فوائد کو ظاہر کرتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ، اس سورۃ کی تلاوت کے وقت اپنے گناہوں کی معافی مانگنے کا عمل بھی زیادہ موثر ہو سکتا ہے۔ یہ آیات انسان کی روحانی حالت کو مستحکم کرنے اور ان کی مشکلات کو دور کرنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔ تلاوت کے ان آداب پر عمل کرنے سے، انسان خود کو اللہ کی رحمت کے قریب کر سکتا ہے اور اس کے روحانی فوائد حاصل کر سکتا ہے۔
روحانی حفاظت کے لئے سورۃ جن
سورۃ جن ایک اہم سورۃ ہے جو روحانی حفاظت کے لئے پڑھی جاتی ہے۔ یہ قرآن کی ایک منفرد سورۃ ہے جس میں جنات کے بارے میں معلومات فراہم کی گئی ہیں۔ اس سورۃ کی تلاوت سے انسان اپنے ارد گرد کے منفی اثرات سے محفوظ رہ سکتا ہے۔
سورۃ جن کی تلاوت سے روحانی سکون ملتا ہے اور یہ انسان کو دنیاوی و روحانی چالاکیوں سے بچانے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ خاص طور پر، جو لوگ روحانی طور پر کمزور محسوس کرتے ہیں، ان کے لئے یہ سورۃ انتہائی فائدہ مند ہے۔ روحانی بیماریوں اور منفی اثرات سے تحفظ کے لئے اس سورۃ کو مخصوص اوقات میں پڑھنے کی تلقین کی جاتی ہے۔
ایک مؤثر طریقہ سورۃ جن کی تلاوت کا یہ ہے کہ اسے صبح اور شام کے اوقات میں پھونک کر اپنے گھر یا معیشت میں پڑھا جائے۔ اس عمل سے نہ صرف گھر میں سکون آتا ہے بلکہ انسان اپنے ماحول میں ہونے والی منفی روشنیوں سے بھی محفوظ رہتا ہے۔ عقیدہ کے مطابق، سورۃ جن کی تلاوت کر کے انسان اپنی روحانی طاقت میں اضافہ کر سکتا ہے۔
وہ افراد جو اس سورۃ پربھروسہ کرتے ہیں، انہیں یہ یقین ہوتا ہے کہ وہ اپنے گناہوں کی معافی کے ساتھ ساتھ روحانی حفاظت بھی حاصل کر سکتے ہیں۔ مزید یہ کہ سورۃ جن کو اپنی روز مرہ کی عبادات میں شامل کرنا بھی روحانی صحت کے لئے انتہائی فائدہ مند قرار دیا جاتا ہے۔ یہ نہ صرف ایک روحانی شیلڈ کی طرح کام کرتی ہے بلکہ انسان کو سکون اور تسلی فراہم کرتی ہے۔
اس طرح، سورۃ جن روحانی حفاظت کے لئے ایک مؤثر ذریعہ ہے، جو ہر انسان کو اپنی حفاظت کے لئے اپنانی چاہئے، تاکہ وہ منفی اثرات سے محفوظ رہ سکے۔
سورۃ جن کی تلاوت کرنے والے افراد کی کہانیاں
سورۃ جن کی تلاوت کے روحانی اور جسمانی فوائد کی متعدد کہانیاں موجود ہیں، جو اس قرآنی سورۃ کی تاثیر کو نمایاں کرتی ہیں۔ ایک نوجوان، جس کا نام احمد ہے، نے اپنی کہانی شیئر کی۔ احمد کا کہنا ہے کہ وہ اکثر ذہنی دباؤ میں رہتا تھا اور اس کے روزمرہ کے کاموں میں دلچسپی کم ہو گئی تھی۔ ایک عالم سے مشورہ کرنے کے بعد، احمد نے فیصلہ کیا کہ وہ سورۃ جن کی باقاعدہ تلاوت کرے گا۔ اس نے روزانہ صبح کی نماز کے بعد اس سورۃ کی تلاوت شروع کی۔ چند ہفتے بعد، احمد نے محسوس کیا کہ وہ زیادہ پُر آرام اور مثبت سوچ کے ساتھ زندگی بسر کرنے لگا ہے۔ اس کی زندگی میں سکون اور بے چینی کی کمی آئی ہے۔
اسی طرح، ایک خاتون، جن کا نام فاطمہ ہے، نے اپنی کہانی بیان کی۔ فاطمہ نے بتایا کہ وہ کئی سالوں سے صحت کے مسائل کا شکار تھی۔ وہ دائمی تھکن اور کمزوری کی شکایت کر رہی تھی۔ اس نے سورۃ جن کی تلاوت کے فوائد کے بارے میں سنا، تو اس نے بھی اس کی تلاوت شروع کر دی۔ فاطمہ نے اپنے روزمرہ کے معمولات میں تبدیلیاں کیں اور سورۃ کی تلاوت کو اپنی دُعاؤں میں شامل کیا۔ چند ماہ کے اندر، اس کی صحت میں بہتری آئی اور وہ پھر سے فعال ہو گئی۔
یہ حقیقی کہانیاں ہمیں یہ پیغام دیتی ہیں کہ سورۃ جن کی تلاوت روحانی اور جسمانی دونوں طرح کی بہتری کے لئے ایک مؤثر عمل ہو سکتی ہے۔ ان تجربات سے یہ بھی ظاہر ہوتا ہے کہ جب انسان دل کی گہرائی سے اللہ کی کتاب کی تلاوت کرتا ہے، تو وہ نہ صرف روحانی سکون حاصل کرتا ہے، بلکہ یہ اس کی زندگی میں مثبت تبدیلیاں بھی لاتا ہے۔ مختلف افراد کی یہ کہانیاں ہمیں سورۃ جن کے فوائد کی حقیقت کو سمجھنے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔
سورۃ جن کا تعلق جادو اور آسیب سے
سورۃ جن قرآن کریم کی ایک اہم سورۃ ہے جس میں جنوں کی دنیا، ان کے معاملات اور ان کے اثرات پر روشنی ڈالی گئی ہے۔ علماء نے اس سورۃ کے مختلف پہلوؤں پر تحقیق کی ہے، خاص طور پر اس بات پر کہ سورۃ جن کا جادو اور آسیب سے کیا تعلق ہے۔ کچھ محققین کا خیال ہے کہ جنات کا جادوگری اور آسیب میں گہرا تعلق ہے، کیونکہ جنات بعض اوقات انسانی زندگی میں منفی اثرات ڈالنے کا موجب بنتے ہیں۔ جو لوگ جادو یا آسیب کے اثرات کا شکار ہوتے ہیں، ان کے لیے سورۃ جن کی تلاوت ایک شفا بخش عمل تصور کی جاتی ہے۔ یہ سورۃ ایمان کو مظبوط کرتی ہے اور جنات کی فریبکاری سے بچنے کا ذریعہ فراہم کرتی ہے۔
اس سلسلے میں مختلف تجربات اور روایات بھی موجود ہیں جن میں لوگوں نے اپنی مشکلات میں سورۃ جن کی تلاوت کی اور انہیں بہتری دیکھنے کو ملی۔ علماء کے مطابق، یہ سورۃ انسان کو اس بات کی یاد دہانی کراتی ہے کہ جنات کا وجود حقیقت ہے اور وہ بعض اوقات انسانی زندگی میں مداخلت کر سکتے ہیں۔ مختلف مذہبی متون میں یہ ذکر ملتا ہے کہ جنات کی یلغار سے بچنے کے لیے سورۃ جن کا پڑھنا ایک مؤاثر طریقہ ہے۔
اس کے علاوہ، اس سورۃ کی تلاوت کے دوران یہ محسوس کیا گیا ہے کہ بعض افراد اپنے اندر ایک خاص قوت اور سکون محسوس کرتے ہیں، جو انہیں جادو یا آسیب کے اثرات سے نجات دینے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ خلاصہ یہ کہ سورۃ جن جادو اور آسیب سے مقابلہ کرنے کے لیے ایک اہم ذریعہ ہے، جو انسان کو مضبوطی اور تحفظ کی طاقت فراہم کرتی ہے۔
دیگر سورتیں جو جنات سے متعلق ہیں
قرآنی سورتوں میں بعض ایسی آیات موجود ہیں جو جنات، جادو اور ان کی مضرتوں کے بارے میں تشریحات پیش کرتی ہیں۔ ان سورتوں میں جنات کے اثرات کی فہم اور ان سے بچنے کے طریقوں کے حوالے سے اہم رہنمائی ملتی ہے۔ خاص طور پر سورۃ الفلک اور سورۃ الناس جنات کی شرارتوں سے بچنے کی دعا کی حیثیت رکھتی ہیں۔ ان سورتوں میں اللہ تعالیٰ سے پناہ مانگی گئی ہے تاکہ وہ جنات کی برائیوں سے محفوظ رہ سکیں۔ ان سورتوں کی تلاوت کو مضبوط روحانی تحفظ سمجھا جاتا ہے۔
سورۃ البقرہ میں بھی جنات کے اثرات کا ذکر خصوصی طور پر کیا گیا ہے۔ اس میں جادوگری اور اس کے منفی اثرات کا ذکر پایا جاتا ہے، جو انسانی زندگی میں مختلف مشکلات کا سبب بن سکتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ سورۃ البقرہ کی تلاوت کو روحانی طور پر طاقتور مانا جاتا ہے، کیونکہ یہ جنات کے برے اثرات سے بچاؤ میں مددگار ثابت ہو سکتی ہے۔
اسی طرح، سورۃ المومنون بھی جنات کی طبیعت اور انسانی ذہن پر ان کے اثرات پر روشنی ڈالتی ہے۔ یہ سورت اس بات کا ذکر کرتی ہے کہ جنات انسانوں میں خوف، اضطراب اور شکوک و شبہات پیدا کر سکتے ہیں، جس کے نتیجے میں انسان کی روحانی حالت متاثر ہوتی ہے۔ یہ سورتیں اگرچہ مختلف موضوعات کو انفرادی طور پر بیان کرتی ہیں، لیکن ان کا بنیادی سبق یہی ہے کہ انسان کو جنات کی برائیوں سے بچنے کے لیے اللہ کی رحمت اور پناہ مانگنی چاہیے، جو سورۃ جن کی طرح ان سورتوں کا بھی مرکزی مضمون ہے۔
نتیجہ
سورۃ جن کا مطالعہ نہایت اہمیت رکھتا ہے، کیونکہ یہ انسان کے لیے روحانی راہوں کو روشن کرنے کے ساتھ ساتھ درپیش مشکلات کو حل کرنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔ اس سورۃ میں کئی ایسے مضامین شامل ہیں جو انسان کی فطرت اور اس کی روحانی ضروریات کے مطابق ہیں۔ جب مسلمان سورۃ جن کی تلاوت کرتے ہیں، تو وہ نہ صرف اللہ تعالیٰ کی رحمت اور ہدایت حاصل کرتے ہیں بلکہ اپنی زندگی میں برکتیں بھی محسوس کرتے ہیں۔
بہرحال، سورۃ جن کی آیات میں بیان کردہ پیغامات اس بات کی نشاندہی کرتے ہیں کہ انسان کو اپنے ایمان کی مضبوطی اور اپنے تعلق کو اللہ کے ساتھ قائم رکھنے کی ضرورت ہے۔ اس سورۃ کی تلاوت انسان کے قلب کو سکون اور اطمینان عطا کرتی ہے، اور روحانی نشوونما کی راہ میں اہم کردار ادا کرتی ہے۔ اسی طرح، یہ سورۃ انسان کو اپنے رب کی عظمت اور قدرت کا احساس بھی دلاتی ہے، جس سے انسان کی ذہنی اور روحانی حالت میں بہتری آتی ہے۔
اس کے علاوہ، سورۃ جن کی تلاوت کرنے سے انسان کو ان کی زندگی میں بہت سے فائدے ملتے ہیں؛ مثلاً، یہ سورۃ انسان کی اندرونی قوت بڑھاتی ہے اور انہیں مشکلات کا سامنا کرنے کی ہمت عطا کرتی ہے۔ یہ ایک ایسا رہنما اصول مہیا کرتی ہے جو انسان کو صحیح راہ پر چلنے کی ترغیب دیتا ہے۔ لہذا، مسلمان اس سورۃ کے فوائد کو سمجھتے ہوئے، اس کی تلاوت کو اپنی روزمرہ کی عبادت کا حصہ بنائیں تاکہ اس کے ذریعے وہ اپنی زندگیوں میں مثبت تبدیلی محسوس کر سکیں۔
- The Unseen World: It confirms the existence of Jinn (beings created from a smokeless flame of fire) and reveals that they, like humans, have free will, can be believers or disbelievers, and are accountable to Allah.
- The Quran's Influence: It illustrates the captivating and guiding nature of the Quran, which caused the Jinn who heard it to immediately recognize its truth and embrace monotheism.
- Tawheed (Monotheism): The Surah emphasizes the oneness of Allah and the rejection of associating any partners with Him in worship.
- Prophethood and the Unseen: The final verses affirm that only Allah knows the unseen (ghayb), and that He protects His messengers with guards to ensure the message is delivered intact.
- Protection from Evil Forces: It is considered a potent spiritual armor against the plots of Jinn, black magic, witchcraft, and the evil eye (Nazar).
- Safety of Possessions and Wealth: Keeping a written copy of this Surah, or reciting it regularly, is believed to ensure the safety of one's possessions and wealth.
- Overcoming Fear and Anxiety: The verses can instill courage and tranquility in the heart of the believer, helping to overcome fear, anxiety, and emotional turmoil.
- Freedom from Debt and Imprisonment: There are beliefs that reciting this Surah properly can help those in debt find means to pay it back easily, and prisoners may secure an early release.
- Spiritual Proximity: It is narrated from Imam al-Sadiq (AS) that a person who frequently recites Surah al-Jinn will be in the company of the Prophet Muhammad (PBUH) on the Day of Judgment.
- Reward Equivalent to Freeing Slaves: A hadith mentions that the reward for the reciter is great, equivalent to freeing a number of slaves equal to the total number of Jinn who believed and disbelieved.
- Enhanced Intelligence: In some traditions, recitation of the Surah is linked to an increase in understanding and intelligence.
Merits of Reciting Surah Jinn
رُوِيَ عَنِ النَّبِيِّ (صَلَّى اللٌّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ): مَنْ قَرَأَ هذِهِ السُّورَةَ كَانَ لَهُ الأَجْرَ بِعَدَدِ كُلِّ جَنِّي وَ شَيْطٌانِ صَدَّقَ بِمُحَمَّدٍ (صَلَّى اللٌّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ) وَكَذَّبَ بِهِ عِتْقَ رَقَبَةٍ
It has been narrated from the Prophet (prayers of Allah be upon him and his family) that: “He who recites this Surah (Suratul Jinn) will be given the reward of freeing (from slavery) as many Jinn and Devils that both believed in and belied Muhammad (blessings of Allah be upon him and his progeny).”1
رُوِيَ عَنِ الصَّدُوقِ (رِضْوٌانُ اللٌّهِ عَلَيْهِ) بِإِسْنادِهِ عَنْ حَنٌّانِ بْنِ سَدِيرٍ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللٌّهِ (عَلَيْهِ السَّلامُ) قالَ: مَنْ أَكْثَرَ قِرائَةَ } قُلْ أُوْحِى إِلَىَّ { لَمْ يَصِبْهُ فِي الْحَياةِ الدُنْـيا شَيْءٌ مِنْ اَعْيُنِ الْجِنِّ وَ لا نَفَثَهُمْ وَ لا سِحْرَهُمْ وَ لا مِنْ كَيْدِهِمْ وَ كَانَ مَعَ رَسُولِ اللٌّهِ (صَلَّى اللٌّهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ وَسَلَّمَ) فَيَقُولُ: يَا رَبِّ لا أُرِيدُ بِهِ بَدَلاً وَ لا أُرِيدُ أَنْ اَبْغِيَ عَنْهُ حِوَلاً.
It has been related from (ash-Shaikh) as-Saduq (may Allah be pleased with him) by his own chain of narrators from Hannan ibn Sadir from Abi `Abdillah (Imam Ja`far ibn Muhammad as-Sadiq (peace be upon him)) that he (the Imam) said:
“Whosoever recites Suratul Jinn will never be touched by the evil eye, magic, witchcraft or the evil plots of the Jinn while in this world, and that person will be in the company of Muhammad (blessings of Allah be upon him and his progeny) and will beseech the Almighty by saying, 'O' Allah! I do not want anyone besides him!' nor will this person ever be pleased with anyone else.”2
However, the benefits that can be attained are not limited to simply the recitation of this Surah, rather the reading is simply the introduction to understanding its contents, and thus acting upon it is also necessary if we are to benefit from its recitation.بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ1. قُلْ أُوحِيَ إِلَيَّ أَنَّهُ اسْتَمَعَ نَفَرٌ مِنَ الْجِنِّ فَقَالُوا إِنَّا سَمِعْنَا قُرْآنًا عَجَبًا2. يَهْدِي إِلَى الرُّشْدِ فَآمَنَّا بِهِ ۖ وَلَنْ نُشْرِكَ بِرَبِّنَا أَحَدًا3. وَأَنَّهُ تَعَالَىٰ جَدُّ رَبِّنَا مَا اتَّخَذَ صَاحِبَةً وَلَا وَلَدًا4. وَأَنَّهُ كَانَ يَقُولُ سَفِيهُنَا عَلَى اللَّهِ شَطَطًا5. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَنْ لَنْ تَقُولَ الْإِنْسُ وَالْجِنُّ عَلَى اللَّهِ كَذِبًا6. وَأَنَّهُ كَانَ رِجَالٌ مِنَ الْإِنْسِ يَعُوذُونَ بِرِجَالٍ مِنَ الْجِنِّ فَزَادُوهُمْ رَهَقًا7. وَأَنَّهُمْ ظَنُّوا كَمَا ظَنَنْتُمْ أَنْ لَنْ يَبْعَثَ اللَّهُ أَحَدًا8. وَأَنَّا لَمَسْنَا السَّمَاءَ فَوَجَدْنَاهَا مُلِئَتْ حَرَسًا شَدِيدًا وَشُهُبًا9. وَأَنَّا كُنَّا نَقْعُدُ مِنْهَا مَقَاعِدَ لِلسَّمْعِ ۖ فَمَنْ يَسْتَمِعِ الْآنَ يَجِدْ لَهُ شِهَابًا رَصَدًا10. وَأَنَّا لَا نَدْرِي أَشَرٌّ أُرِيدَ بِمَنْ فِي الْأَرْضِ أَمْ أَرَادَ بِهِمْ رَبُّهُمْ رَشَدًا11. وَأَنَّا مِنَّا الصَّالِحُونَ وَمِنَّا دُونَ ذَٰلِكَ ۖ كُنَّا طَرَائِقَ قِدَدًا12. وَأَنَّا ظَنَنَّا أَنْ لَنْ نُعْجِزَ اللَّهَ فِي الْأَرْضِ وَلَنْ نُعْجِزَهُ هَرَبًا13. وَأَنَّا لَمَّا سَمِعْنَا الْهُدَىٰ آمَنَّا بِهِ ۖ فَمَنْ يُؤْمِنْ بِرَبِّهِ فَلَا يَخَافُ بَخْسًا وَلَا رَهَقًا14. وَأَنَّا مِنَّا الْمُسْلِمُونَ وَمِنَّا الْقَاسِطُونَ ۖ فَمَنْ أَسْلَمَ فَأُولَٰئِكَ تَحَرَّوْا رَشَدًا15. وَأَمَّا الْقَاسِطُونَ فَكَانُوا لِجَهَنَّمَ حَطَبًا16. وَأَنْ لَوِ اسْتَقَامُوا عَلَى الطَّرِيقَةِ لَأَسْقَيْنَاهُمْ مَاءً غَدَقًا17. لِنَفْتِنَهُمْ فِيهِ ۚ وَمَنْ يُعْرِضْ عَنْ ذِكْرِ رَبِّهِ يَسْلُكْهُ عَذَابًا صَعَدًا18. وَأَنَّ الْمَسَاجِدَ لِلَّهِ فَلَا تَدْعُوا مَعَ اللَّهِ أَحَدًا19. وَأَنَّهُ لَمَّا قَامَ عَبْدُ اللَّهِ يَدْعُوهُ كَادُوا يَكُونُونَ عَلَيْهِ لِبَدًا20. قُلْ إِنَّمَا أَدْعُو رَبِّي وَلَا أُشْرِكُ بِهِ أَحَدًا21. قُلْ إِنِّي لَا أَمْلِكُ لَكُمْ ضَرًّا وَلَا رَشَدًا22. قُلْ إِنِّي لَنْ يُجِيرَنِي مِنَ اللَّهِ أَحَدٌ وَلَنْ أَجِدَ مِنْ دُونِهِ مُلْتَحَدًا23. إِلَّا بَلَاغًا مِنَ اللَّهِ وَرِسَالَاتِهِ ۚ وَمَنْ يَعْصِ اللَّهَ وَرَسُولَهُ فَإِنَّ لَهُ نَارَ جَهَنَّمَ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا24. حَتَّىٰ إِذَا رَأَوْا مَا يُوعَدُونَ فَسَيَعْلَمُونَ مَنْ أَضْعَفُ نَاصِرًا وَأَقَلُّ عَدَدًا25. قُلْ إِنْ أَدْرِي أَقَرِيبٌ مَا تُوعَدُونَ أَمْ يَجْعَلُ لَهُ رَبِّي أَمَدًا26. عَالِمُ الْغَيْبِ فَلَا يُظْهِرُ عَلَىٰ غَيْبِهِ أَحَدًا27. إِلَّا مَنِ ارْتَضَىٰ مِنْ رَسُولٍ فَإِنَّهُ يَسْلُكُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَمِنْ خَلْفِهِ رَصَدًا28. لِيَعْلَمَ أَنْ قَدْ أَبْلَغُوا رِسَالَاتِ رَبِّهِمْ وَأَحَاطَ بِمَا لَدَيْهِمْ وَأَحْصَىٰ كُلَّ شَيْءٍ عَدَدًا
In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.- Say: It has been revealed to me that a company of Jinns listened (to the Qur´an). They said, ´We have really heard a wonderful Recital!
- ´It gives guidance to the Right, and we have believed therein: we shall not join (in worship) any (gods) with our Lord.
- ´And Exalted is the Majesty of our Lord: He has taken neither a wife nor a son.
- ´There were some foolish ones among us, who used to utter extravagant lies against Allah;
- ´But we do think that no man or spirit should say aught that untrue against Allah.
- ´True, there were persons among mankind who took shelter with persons among the Jinns, but they increased them in folly.
- ´And they (came to) think as ye thought, that Allah would not raise up any one (to Judgment).
- ´And we pried into the secrets of heaven; but we found it filled with stern guards and flaming fires.
- ´We used, indeed, to sit there in (hidden) stations, to (steal) a hearing; but any who listen now will find a flaming fire watching him in ambush.
- ´And we understand not whether ill is intended to those on earth, or whether their Lord (really) intends to guide them to right conduct.
- ´There are among us some that are righteous, and some the contrary: we follow divergent paths.
- ´But we think that we can by no means frustrate Allah throughout the earth, nor can we frustrate Him by flight.
- ´And as for us, since we have listened to the Guidance, we have accepted it: and any who believes in his Lord has no fear, either of a short (account) or of any injustice.
- Amongst us are some that submit their wills (to Allah), and some that swerve from justice. Now those who submit their wills - they have sought out (the path) of right conduct:
- ´But those who swerve,- they are (but) fuel for Hell-fire´-
- (And Allah´s Message is): "If they (the Pagans) had (only) remained on the (right) Way, We should certainly have bestowed on them Rain in abundance.
- "That We might try them by that (means). But if any turns away from the remembrance of his Lord, He will cause him to undergo a severe Penalty.
- "And the places of worship are for Allah (alone): So invoke not any one along with Allah;
- "Yet when the Devotee of Allah stands forth to invoke Him, they just make round him a dense crowd."
- Say: "I do no more than invoke my Lord, and I join not with Him any (false god)."
- Say: "It is not in my power to cause you harm, or to bring you to right conduct."
- Say: "No one can deliver me from Allah (If I were to disobey Him), nor should I find refuge except in Him,
- "Unless I proclaim what I receive from Allah and His Messages: for any that disobey Allah and His Messenger,- for them is Hell: they shall dwell therein for ever."
- At length, when they see (with their own eyes) that which they are promised,- then will they know who it is that is weakest in (his) helper and least important in point of numbers.
- Say: "I know not whether the (Punishment) which ye are promised is near, or whether my Lord will appoint for it a distant term.
- "He (alone) knows the Unseen, nor does He make any one acquainted with His Mysteries,-
- "Except a messenger whom He has chosen: and then He makes a band of watchers march before him and behind him,
- "That He may know that they have (truly) brought and delivered the Messages of their Lord: and He surrounds (all the mysteries) that are with them, and takes account of every single thing."
Bismillaahir Rahmaanir Raheem - Qul oohiya ilaiya annna hustama'a nafarum minal jinni faqaalooo innaa sami'naa quraanan ajaba
- Yahdeee ilar rushdi fa aamannaa bihee wa lan nushrika bi rabbinaaa 'ahada
- Wa annahoo Ta'aalaa jaddu Rabbinaa mat'takhaza saahibatanw wa laa walada
- Wa annahoo kaana yaqoolu safeehunaa 'al allahi shatata
- Wa annaa zanannaaa al lan taqoolal insu wal jinnu 'al allahi kaziba
- Wa annahoo kaana rijaalun minal insi ya'oozoona bi rijaalin minal jinni fa zaadoohum rahaqa
- Wa annahum zannoo kamaa zanantum al lany yab'asal laahu 'ahada
- Wa annaa lamasnas samaaa'a fa wajadnaahaa muli'at harasan shadeedanw wa shuhuba
- Wa annaa kunnaa naq'udu minhaa maqaa'ida lis'sam'i famany yastami'il 'aana yajid lahoo shihaabar rasada
- Wa annaa laa nadreee asharrun ureeda biman fil ardi 'am 'araada bihim rabbuhum rashada
- Wa annaa minnas saalihoona wa minnaa doona zaalika kunnaa taraaa'iqa qidada
- Wa annaa zanan naaa al lan nu'jizal laaha fil ardi wa lan nu'jizahoo haraba
- Wa annaa lammaa sami'nal hudaaa aamannaa bihee famany yu'min bi rabbihee falaa yakhaafu bakhsanw wa laa rahaqa
- Wa annaa minnal muslimoona wa minnal qaasitoona faman aslama fa ulaaa'ika taharraw rashada
- Wa ammal qaasitoona fa kaanoo li jahannama hataba
- Wa alla wis taqaamoo 'alat tareeqati la asqaynaahum maa'an ghadaqa
- Linaftinahum feeh; wa many yu'rid 'an zikri rabbihee yasluk hu 'azaaban sa'ada
- Wa annal masaajida lil laahi falaa tad'oo ma'al laahi 'ahada
- Wa annahoo lammaa qaama 'abdul laahi yad'oohu kaadoo yakoonoona 'alaihi libada
- Qul innamaaa ad'oo rabbee wa laaa ushriku biheee 'ahada
- Qul innee laaa amliku lakum darranw wa laa rashada
- Qul innee lany yujeeranee minal laahi 'ahadunw, wa lan ajida min doonihee multahada
- Illaa balaagham minal laahi wa risaalaatih; wa many ya'sil laaha wa rasoolahoo fa inna lahoo naara jahannama khaalideena feehaaa 'abada
- Hattaaa izaa ra aw maa yoo'adoona fasaya'lamoona man ad'afu naasiranw wa aqallu 'adada
- Qul in adreee a qareebum maa too'adoona am yaj'alu lahoo rabbeee 'amada
- 'Aalimul ghaibi falaa yuzhiru alaa ghaibiheee 'ahada
- Illaa manir tadaa mir rasoolin fa innahoo yasluku min baini yadaihi wa min khalfihee rasada
- Liya'lama an qad ablaghoo risaalaati rabbihim wa ahaata bi maa ladaihim wa ahsaa kulla shai'in 'adada
It has been narrated from the Prophet (prayers of Allah be upon him and his family) that: “He who recites this Surah (Suratul Jinn) will be given the reward of freeing (from slavery) as many Jinn and Devils that both believed in and belied Muhammad (blessings of Allah be upon him and his progeny).”1
It has been related from (ash-Shaikh) as-Saduq (may Allah be pleased with him) by his own chain of narrators from Hannan ibn Sadir from Abi `Abdillah (Imam Ja`far ibn Muhammad as-Sadiq (peace be upon him)) that he (the Imam) said:
“Whosoever recites Suratul Jinn will never be touched by the evil eye, magic, witchcraft or the evil plots of the Jinn while in this world, and that person will be in the company of Muhammad (blessings of Allah be upon him and his progeny) and will beseech the Almighty by saying, 'O' Allah! I do not want anyone besides him!' nor will this person ever be pleased with anyone else.”2
- Say: It has been revealed to me that a company of Jinns listened (to the Qur´an). They said, ´We have really heard a wonderful Recital!
- ´It gives guidance to the Right, and we have believed therein: we shall not join (in worship) any (gods) with our Lord.
- ´And Exalted is the Majesty of our Lord: He has taken neither a wife nor a son.
- ´There were some foolish ones among us, who used to utter extravagant lies against Allah;
- ´But we do think that no man or spirit should say aught that untrue against Allah.
- ´True, there were persons among mankind who took shelter with persons among the Jinns, but they increased them in folly.
- ´And they (came to) think as ye thought, that Allah would not raise up any one (to Judgment).
- ´And we pried into the secrets of heaven; but we found it filled with stern guards and flaming fires.
- ´We used, indeed, to sit there in (hidden) stations, to (steal) a hearing; but any who listen now will find a flaming fire watching him in ambush.
- ´And we understand not whether ill is intended to those on earth, or whether their Lord (really) intends to guide them to right conduct.
- ´There are among us some that are righteous, and some the contrary: we follow divergent paths.
- ´But we think that we can by no means frustrate Allah throughout the earth, nor can we frustrate Him by flight.
- ´And as for us, since we have listened to the Guidance, we have accepted it: and any who believes in his Lord has no fear, either of a short (account) or of any injustice.
- Amongst us are some that submit their wills (to Allah), and some that swerve from justice. Now those who submit their wills - they have sought out (the path) of right conduct:
- ´But those who swerve,- they are (but) fuel for Hell-fire´-
- (And Allah´s Message is): "If they (the Pagans) had (only) remained on the (right) Way, We should certainly have bestowed on them Rain in abundance.
- "That We might try them by that (means). But if any turns away from the remembrance of his Lord, He will cause him to undergo a severe Penalty.
- "And the places of worship are for Allah (alone): So invoke not any one along with Allah;
- "Yet when the Devotee of Allah stands forth to invoke Him, they just make round him a dense crowd."
- Say: "I do no more than invoke my Lord, and I join not with Him any (false god)."
- Say: "It is not in my power to cause you harm, or to bring you to right conduct."
- Say: "No one can deliver me from Allah (If I were to disobey Him), nor should I find refuge except in Him,
- "Unless I proclaim what I receive from Allah and His Messages: for any that disobey Allah and His Messenger,- for them is Hell: they shall dwell therein for ever."
- At length, when they see (with their own eyes) that which they are promised,- then will they know who it is that is weakest in (his) helper and least important in point of numbers.
- Say: "I know not whether the (Punishment) which ye are promised is near, or whether my Lord will appoint for it a distant term.
- "He (alone) knows the Unseen, nor does He make any one acquainted with His Mysteries,-
- "Except a messenger whom He has chosen: and then He makes a band of watchers march before him and behind him,
- "That He may know that they have (truly) brought and delivered the Messages of their Lord: and He surrounds (all the mysteries) that are with them, and takes account of every single thing."
- Qul oohiya ilaiya annna hustama'a nafarum minal jinni faqaalooo innaa sami'naa quraanan ajaba
- Yahdeee ilar rushdi fa aamannaa bihee wa lan nushrika bi rabbinaaa 'ahada
- Wa annahoo Ta'aalaa jaddu Rabbinaa mat'takhaza saahibatanw wa laa walada
- Wa annahoo kaana yaqoolu safeehunaa 'al allahi shatata
- Wa annaa zanannaaa al lan taqoolal insu wal jinnu 'al allahi kaziba
- Wa annahoo kaana rijaalun minal insi ya'oozoona bi rijaalin minal jinni fa zaadoohum rahaqa
- Wa annahum zannoo kamaa zanantum al lany yab'asal laahu 'ahada
- Wa annaa lamasnas samaaa'a fa wajadnaahaa muli'at harasan shadeedanw wa shuhuba
- Wa annaa kunnaa naq'udu minhaa maqaa'ida lis'sam'i famany yastami'il 'aana yajid lahoo shihaabar rasada
- Wa annaa laa nadreee asharrun ureeda biman fil ardi 'am 'araada bihim rabbuhum rashada
- Wa annaa minnas saalihoona wa minnaa doona zaalika kunnaa taraaa'iqa qidada
- Wa annaa zanan naaa al lan nu'jizal laaha fil ardi wa lan nu'jizahoo haraba
- Wa annaa lammaa sami'nal hudaaa aamannaa bihee famany yu'min bi rabbihee falaa yakhaafu bakhsanw wa laa rahaqa
- Wa annaa minnal muslimoona wa minnal qaasitoona faman aslama fa ulaaa'ika taharraw rashada
- Wa ammal qaasitoona fa kaanoo li jahannama hataba
- Wa alla wis taqaamoo 'alat tareeqati la asqaynaahum maa'an ghadaqa
- Linaftinahum feeh; wa many yu'rid 'an zikri rabbihee yasluk hu 'azaaban sa'ada
- Wa annal masaajida lil laahi falaa tad'oo ma'al laahi 'ahada
- Wa annahoo lammaa qaama 'abdul laahi yad'oohu kaadoo yakoonoona 'alaihi libada
- Qul innamaaa ad'oo rabbee wa laaa ushriku biheee 'ahada
- Qul innee laaa amliku lakum darranw wa laa rashada
- Qul innee lany yujeeranee minal laahi 'ahadunw, wa lan ajida min doonihee multahada
- Illaa balaagham minal laahi wa risaalaatih; wa many ya'sil laaha wa rasoolahoo fa inna lahoo naara jahannama khaalideena feehaaa 'abada
- Hattaaa izaa ra aw maa yoo'adoona fasaya'lamoona man ad'afu naasiranw wa aqallu 'adada
- Qul in adreee a qareebum maa too'adoona am yaj'alu lahoo rabbeee 'amada
- 'Aalimul ghaibi falaa yuzhiru alaa ghaibiheee 'ahada
- Illaa manir tadaa mir rasoolin fa innahoo yasluku min baini yadaihi wa min khalfihee rasada
- Liya'lama an qad ablaghoo risaalaati rabbihim wa ahaata bi maa ladaihim wa ahsaa kulla shai'in 'adada

0 comments:
Post a Comment